OGÓLNOPOLSKI KONKURS PLASTYCZNY 2021
#NaszaFlagaPL „230 rocznica uchwalenia konstytucji 3 maja”.
Ogólnopolski konkurs plastyczny
dla uczniów klas I–III i IV-VIII szkół podstawowych.
Aktualności
„Podnieś rękę, Boże Dziecię
Błogosław Ojczyznę miłą
W dobrych radach, w dobrym bycie
Wspieraj jej siłę Swą siłą
Dom nasz i majętność całą
I wszystkie wioski z miastami
A Słowo Ciałem się stało
I mieszkało między nami”
Na ten wspaniały czas świętowania Bożego Narodzenia życzymy Państwu
zdrowia, pokoju i radości oraz dużo szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku 2021
Dyrekcja, Rada Pedagogiczna , Pracownicy szkoły,
Dzieci i uczniowie Szkoły Podstawowej w Andryjankach
Boże Narodzenie 2020 r.
11 listopada
11 listopada 1918 roku – data ważna dla Polaków
Święto Odzyskania Niepodległości to najważniejsze polskie święto narodowe związane z Odzyskaniem w 1918 roku niepodległości. Po 123 latach niewoli obudzić się w wolnym kraju – cóż to była za radość! Nie oznacza to jednak, że Polska nagle stała się wolna. Nie oznacza to również, że była bezwzględnie wolna i nie musiano już pracować nad naszą wolnością. Data 11 listopada 1918 roku oznacza finał pewnych działań – procesu zmierzającego do uzyskania wolności. Już od czterech lat trwała I wojna światowa angażująca zaborcze kraje – to była sytuacja korzystna dla Polaków, którzy nie zmarnowali szansy danej im przez historię. Przystąpili do przejmowania władzy na ziemiach okupowanych przez państwa centralne. Od 19 października 1918 roku działa w Cieszynie Rada Narodowa Księstwa Cieszyńskiego sprawująca funkcje rządowe pod przewodnictwem księdza Józefa Londzina. 28 października w Krakowie została powołana Polska Komisja Likwidacyjna, która dwa dni później przejęła władzę w Galicji. 31 października rozpoczęto przejmowanie władzy w okupowanej przez Austro – Węgry części Królestwa, a w nocy z 6 na 7 listopada powołano w Lublinie Tymczasowy Rząd Ludowy Republiki Polskiej – jego premierem został Ignacy Daszyński. 11 listopada działająca w Warszawie od ponad roku Rada Regencyjna powołana przez Niemcy i Austro – Węgry przekazała władzę wojskową i naczelne dowództwo wojsk polskich, jej podległych Józefowi Piłsudskiemu. Trzy dni później Rada Regencyjna rozwiązała się zostawiając w ładzę w rękach Józefa Piłsudskiego. Tego samego dnia Niemcy podpisały zawieszenie broni kończące I wojnę światową. Listopad 1918 roku był dopiero początkiem budowy niepodległej Polski – tworzenia się jej rządu, walki o granice naszej Ojczyzny. W zależności od punktu widzenia różnych grup Polaków różne daty z historii działań doprowadzających do uzyskania niepodległości były ważne dla ich ostatecznego wyniku, tym bardziej że poszczególne dzielnice Królestwa uzyskiwały niepodległość w różnym czasie. Stąd też podawano różne propozycje daty świętowania tego wydarzenia. Pierwsza propozycja świętowania 11 listopada, jako rocznicy wyzwolenia Polski spod zaboru pojawiła się 24 października 1919 roku – została jednak odrzucona. Ostatecznie Sejm RP w 1937 roku uznał, że Święto Niepodległości Będzie obchodzone 11 listopada. W latach 1939 – 1944 oficjalne, bądź jawne obchodzenie tego święta było niemożliwe. Podobnie w następnych latach, gdyż władze komunistyczne świętem państwowym uczyniły dzień 22 lipca. W okresie PRL Święto Niepodległości było zakazane – jakiekolwiek próby kultywowania obchodów dnia 11 listopada groziły surowymi represjami ze strony władz. Święto Niepodległości 11 listopada przywrócono ustawą Sejmu wybranego w czerwcu 1989 roku.
Obowiązujace służbowe adresy e-mail nauczycieli
W związku z koniecznością pracy zdalnej oraz kontaktowania się z uczniami/rodzicami w celu oceniania, poniżej zamieszczam listę z obowiązującymi adresami służbowymi e- mail nauczycieli.
L.p. | Nazwisko i imię nauczyciela
|
Nauczany przedmiot | Adres mailowy |
1. | Arciuszkiewicz Ewa | edukacja przedszkolna, zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze |
e.arciuszkiewicz@andryjanki.edu.pl |
2. | Czaja Janina | historia, wiedza o społeczeństwie | j.czaja@andryjanki.edu.pl |
3. | Dmitruk Jakub | religia | j.dmitruk@andryjanki.edu.pl |
4. | Dobrogowska Renata | chemia | r.dobrogowska@andryjanki.edu.pl |
5. | Hryń-Michalska Zyta | muzyka, język niemiecki | z.michalska@andryjanki.edu.pl |
6. | Kryńska Magdalena | język angielski, wych. kl. VI | m.krynska@andryjanki.edu.pl |
7. | Lewandowska Elżbieta | plastyka,historia- kl.VIII | e.lewandowska@andryjanki.edu.pl |
8. | Litewnicka Ewa | przyroda,edukacja społeczno- przyrodnicza kl. III, wych. kl. V | e.litewnicka@andryjanki.edu.pl |
9. | Łukaszewicz Michał | biologia,geografia,wychowanie fizyczne, edukacja dla bezpieczeństwa | m.lukaszewicz@andryjanki.edu.pl |
10. | Małyszczuk Katarzyna | wychowanie przedszkolne | k.malyszczuk@andryjanki.edu.pl |
11. | Niczyporuk Julita | zajęcia logopedyczne | j.niczyporuk@andryjanki.edu.pl |
12. | Niewińska Grażyna | edukacja wczesnoszkolna – kl. III, matematyka kl.VII-VIII informatyka kl.IV-VIII |
g.niewinska@andryjanki.edu.pl |
13. | Parfieniuk Urszula | język polski, wych. kl.VII | u.parfieniuk@andryjanki.edu.pl |
14. | Pawluczuk Daria | matematyka IV- VI, fizyka,technika, wych. kl.VIII | d.pawluczuk@andryjanki.edu.pl |
15. | Rogoza- Naliwajko Lucyna | edukacja wczesnoszkolna – kl. I, informatyka I-III, zajęcia rewalidacyjne |
l.rogoza @andryjanki.edu.pl |
16. | Szymczuk Małgorzata | edukacja wczesnoszkolna – kl. II, zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze, zajęcia rewalidacyjne |
m.szymczuk@andryjanki.edu.pl |
17. | Zbucka-Król Ewa | religia , wdżr, wych. kl.IV, nauczyciel biblioteki |
e.zbucka@andryjanki.edu.pl |
Zdalne nauczanie – ważne informacje
Uczniowie klas IV-VIII szkół podstawowych przechodzą na naukę zdalną. Nowe zasady funkcjonowania szkół i placówek wchodzą w życie od soboty, 24 października i będą obowiązywały do niedzieli, 8 listopada br. Przedszkola i klasy I-III szkół podstawowych będą funkcjonowały bez zmian.
Podstawa prawna
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 23 października 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 https://dziennikustaw.gov.pl/DU/2020/1870
W Szkole Podstawowej w Andryjankach zajęcia zdalne poprzez platformę MO 365 Teams (aplikacja działa na komputerach oraz urządzeniach mobilnych typu smartfon, tablet) będą odbywały się wg planu zajęć przygotowanego na dzień 1 września 2020r.
Zajęcia w przedszkolu i w klasach I-III będą odbywać się bez zmian.
Przedmiot/zajęcia
Czas trwania zajęć 35 minut
język polski, matematyka, język angielski, język niemiecki, przyroda, biologia, chemia, geografia, fizyka, historia, wiedza o społeczeństwie, informatyka, plastyka, muzyka, technika, wychowanie fizyczne, edukacja dla bezpieczeństwa, religia, wychowanie do życia w rodzinie, zajęcia z wychowawcą, zajęcia rozwijające kreatywność, zajęcia wyrównawcze, zajęcia rewalidacyjne.
Czas rozpoczęcia zajęć zgodny z dzwonkami szkolnymi:
1. 8.30- 9.05
2. 9.25 -10.00
3. 10.20- 10.55
4.11.25- 12.00
5. 12.30- 13.05
6.13.25 – 14.00
7.14.20 – 14.55
Uczniowie proszeni są o terminowe łączenie się na lekcję i eliminowanie ewentualnych czynników zakłócających (w miarę możliwości). Obecność na zajęciach będzie sprawdzana. W razie problemów z logowaniem należy kontaktować się z wychowawcą.
W okresie 26.10.2020 do 6.11.2020 r. będą odbywały się również zajęcia uczniów klas IV- VIII objętych kształceniem specjalnym zajęciami rewalidacyjnymi .
Konsultacje z rodzicami planowane są w formie telefonicznej, mailowej lub platformę Teams (wychowawcy klas). Adresy e-mail nauczycieli są zamieszczone na www szkoły.
W szczególnych wypadkach możliwy kontakt osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zastosowaniem reżimu sanitarnego (wytyczne MZ, GIS, MEN i szkolne procedury).
Dyrekcja szkoły
ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2020/2021
Szanowni Państwo Rodzice i Opiekunowie!
Drodzy Uczniowie!
Z ogromną radością powitamy naszych uczniów w progach naszej szkoły w dniu 1 września 2020 r. Bardzo nam brakowało bezpośredniego kontaktu z naszymi Wychowankami oraz Państwem!
Sytuacja epidemiczna w naszym kraju sprawia, że wszyscy jesteśmy obowiązani przestrzegać zasad higieny i procedur ograniczających ryzyko zarażenia się koronawirusem.
W trosce o naszych uczniów i pracowników, na podstawie wytycznych MEN, GIS i MZ, wdrażamy wiele procedur postępowania i zachowania w sytuacjach szkolnych. Wszystkie zostaną umieszczone na stronie szkola@andryjanki.edu.pl i bardzo proszę o zapoznanie się z nimi i ścisłe przestrzeganie.
Rok szkolny 2020/2021 rozpoczynamy w formie stacjonarnej, co oznacza, że zajęcia dydaktyczno-wychowawcze i opiekuńcze w chwili obecnej będą prowadzone w budynku szkolnym i na obiektach należących do placówki.
Zwracam się do Państwa z serdeczną prośbą, aby stosować się do poniższych zasad:
- Podanie wychowawcy możliwie najszybszej formy kontaktu.
- Rodzice do przedszkola/oddziału przedszkolnego/szkoły przyprowadzają dziecko zdrowe.
- Do szkoły może uczęszczać tylko uczeń zdrowy.
- Dzieci chore, zakatarzone lub z temperaturą nie będą przyjmowane.
- Do placówki nie będzie przyjęte dziecko, którego domownik odbywa kwarantannę. Rodzic/prawny opiekun dziecka ma obowiązek niezwłocznie zgłosić dyrektorowi szkoły fakt odbywania przez domownika kwarantanny, jeżeli taka sytuacja zaistnieje, pod rygorem odpowiedzialności za zagrożenie bezpieczeństwa zdrowia i życia osób trzecich.
- Wprowadza się zakaz przynoszenia z domu zabawek i innych zbędnych przedmiotów.
- Do odwołania wprowadza się zakaz przebywania na terenie szkoły rodziców i osób trzecich, poza hallem wejściowym i korytarzem w szatni, stanowiącymi przestrzeń wspólną.
- Opiekunowie odprowadzający dzieci mogą wchodzić do przestrzeni wspólnej szkoły, zachowując zasady:
- a)1 opiekun z dzieckiem/dziećmi,
- b) dystansu od kolejnego opiekuna z dzieckiem/dziećmi min. 1,5 m,
- c) dystansu od pracowników szkoły min. 1,5 m,
- d) opiekunowie powinni przestrzegać obowiązujących przepisów prawa związanych z bezpieczeństwem zdrowotnym obywateli (m.in. stosować środki ochronne: osłona ust i nosa, rękawiczki jednorazowe lub dezynfekcja rąk).
- W uzasadnionym podejrzeniu, że dziecko jest chore [np. wysoka temperatura] i może zarażać inne dzieci, nie będzie ono przyjęte, a rodzice zostaną poproszeni o niezwłoczny kontakt z lekarzem. Rodzic jest zobowiązany poinformować dyrektora lub nauczyciela o stanie zdrowia dziecka. W sytuacji, gdy zachorowanie ma miejsce w czasie pobytu dziecka w szkole, zostanie ono umieszczone w izolatorium do czasu odbioru go przez rodzica. Szkoła zapewnia opiekę w czasie przebywania ucznia w izolatorium.
- W szkole nie obowiązuje noszenie maseczek i rękawiczek, ale jeśli rodzic uważa to za konieczne nie ma przeciwwskazań, a nawet zaleca się ich stosowanie – szczególnie w czasie przerw.
- Rodzic odprowadzający oraz dzieci i młodzież przychodzą w maseczce ochronnej zasłaniającej nos oraz usta. Rodzic zobowiązany jest przed wejściem do budynku dezynfekować ręce poprzez skorzystanie z płynu dezynfekcyjnego znajdującego się w dozowniku przy wejściu głównym do placówki.
- Uczeń nie przynosi do szkoły żadnych zabawek i innych przedmiotów wykonanych z materiałów pluszowych lub tkanin.
- Uczeń do szkoły może przynieść przybory i podręczniki, które w czasie zajęć mają znajdować się na ławce szkolnej ucznia. Uczeń nie może wymieniać się pomocami dydaktycznymi i przyborami z innymi kolegami oraz nie może ich pożyczać.
- Dziecku wchodzącemu do budynku szkoły rodzic zdejmuje maseczkę i utylizuje w bezpieczny sposób zgodnie z Instrukcją prawidłowego nakładania i zdejmowania maseczki.
- Rodzice nie przebywają na terenie placówki dłużej niż istnieje potrzeba.
- Uczniowie samodzielnie rozbierają się w szatni. Dzieciom młodszym pomaga pracownik. Zgodnie z zaleceniami GIS przebywanie osób trzecich w pomieszczeniach placówki zostanie ograniczone do niezbędnego minimum.
- Rodzic/prawny opiekun przebywający w sytuacji wyjątkowej na terenie szkoły ma obowiązek założyć maseczkę na usta i nos oraz zdezynfekować ręce przed wejściem.
Odbieranie dziecka ze szkoły. Powrót ucznia do domu ze szkoły.
- Rodzic odbierający dziecko ze szkoły powinien być wyposażony w maseczkę zasłaniającą nos i usta oraz rękawiczki. Przed wejściem do wyznaczonego obszaru powinien użyć płynu dezynfekującego.
- Rodzic zgłasza odbiór dziecka pracownikowi szkoły i oczekuje na przyprowadzenie go przez pracownika placówki na zewnątrz szkoły lub do wyznaczonego miejsca, zachowując dystans społeczny i ograniczając do minimum kontakty z innymi rodzicami oczekującymi na odbiór dziecka.
- Nauczyciel lub upoważniony pracownik szkoły przygotowuje dziecko do wyjścia i odprowadza je do rodzica/prawnego opiekuna. Dziecko bezpośrednio przed opuszczeniem sali myje ręce.
- Dzieci przebywające na placu zabaw lub na boisku szkolnym przyprowadza do oczekujących rodziców nauczyciel lub upoważniony pracownik szkoły.
- Niezbędne informacje dotyczące dziecka może przekazać rodzicowi upoważniony pracownik placówki.
- Rodzic niezwłocznie po przejęciu opieki nad dzieckiem nakłada mu zgodnie z instrukcją maseczkę, zasłaniającą nos i usta.
- Wszelkie informacje na temat dziecka rodzic może uzyskać bezpośrednio od nauczyciela, przez kontakt mailowy lub telefoniczny z nauczycielem.
- Uczeń klas IV – VIII po zakończonych zajęciach udaje się do szatni i do wyjścia głównego w celu opuszczenia szkoły. Niezwłocznie przed wyjściem z budynku nakłada maseczkę na nos i usta.
UWAGA!
Uczniowie korzystający z dowozu organizowanego przez Gminę Boćki zobowiązani są do zakrywania ust i nosa w autobusie (maseczka/przyłbica/in.)
Dziecko/uczeń zakłada ochronę ust i nosa przed wejściem do autobusu, ewentualnie zdejmuje ją po wyjściu ze środka transportu.
Zaleca się zdjęcie maseczki dopiero po wyjściu z szatni szkolnej.
W oczekiwaniu na autobus i przy wsiadaniu do niego/wysiadaniu należy zachować dystans społeczny.
Podstawowym warunkiem skuteczności ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa jest rygorystyczne przestrzeganie zasad higieny osobistej. Konieczne jest również bieżące śledzenie komunikatów GIS, MZ i MEN o sytuacji epidemiologicznej w kraju oraz informacji przesyłanych przez dyrektora szkoły lub wychowawców. Wszelkie informacje o zagrożeniu koronawirusem oraz o sposobach zapobiegania można znaleźć na stronie https://gis.gov.pl/Aktualnosci.
Z poważaniem
Ewa Litewnicka
Dyrektor szkoły
Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
Dowóz uczniów do szkoły wg harmonogramu, jaki funkcjonował przed zawieszeniem zajęć w marcu 2020 r.
UWAGA! Obowiązek zasłaniania ust i nosa w transporcie autobusowym (np. maseczka, przyłbica)
8.30 – Msza św. w kościele św. Józefa i św. Antoniego w Boćkach/ nabożeństwo w cerkwi Zaśnięcia NMP w Boćkach
Dzieci udają się do świątyni z rodzicami, o godz. 10.00 rozpoczynają się spotkania z wychowawcami w następujących salach:
Grupa przedszkolna- Pani Katarzyna Małyszczuk – parter s. nr 9 (sala przy świetlicy)
Klasa I- Pani Lucyna Rogoza- Naliwajko parter (sala za schodami)
Klasa „0”Pani Ewa Arciuszkiewicz – II piętro s. nr.19
Klasa II -Pani Małgorzata Szymczuk – II piętro s. nr.20
Klasa III -Pani Grażyna Niewińska – II piętro s. nr 16
Klasa IV- Pani Ewa Zbucka- Król -I piętro (biblioteka)
Klasa V- Pani Ewa Litewnicka – II piętro s. nr 15 (pracownia biologiczno- chemiczna)
Klasa VI- Pani Magdalena Kryńska- I piętro s. nr 11 (pracownia informatyki)
Klasa VII- Pani Urszula Parfieniuk – I piętro s. nr 12 (pracownia języka polskiego)
Klasa VIII- Pani Daria Pawluczuk – I piętro s. nr 10 (pracownia matematyki i fizyki)
Uczniowie otrzymają podręczniki i plany lekcji.
- 10. 30 – odwóz uczniów
Dyrekcja szkoły
List Ministra Edukacji Narodowej
Warszawa, 28 sierpnia 2020 r.
Szanowni Państwo,
Dyrektorzy i Nauczyciele,
Drodzy Uczniowie i Rodzice,
wkrótce rozpoczniemy nowy rok szkolny 2020/2021. Po kilkumiesięcznej przerwie uczniowie i nauczyciele wrócą do szkół i swoich codziennych obowiązków. Decyzję o przywróceniu zajęć stacjonarnych podjęliśmy po wielu rozmowach i konsultacjach z ekspertami. Wspólnie ustaliliśmy, że edukacja, podobnie jak wiele innych dziedzin życia społecznego i gospodarczego, powinna funkcjonować w sposób zbliżony do tego sprzed pandemii. Powrót dzieci do stacjonarnej nauki w szkołach zaplanowała również zdecydowana większość państw europejskich.
Kształcenie na odległość nie zastąpi bezpośredniego kontaktu ucznia z nauczycielem, a najnowocześniejsze nawet technologie nie stworzą odpowiedniej przestrzeni do budowania trwałych relacji rówieśniczych. Przedłużająca się izolacja może w dalszej perspektywie przynieść wiele negatywnych skutków. Chodzi nie tylko o rozwój intelektualny i mniejszą efektywność procesu kształcenia na odległość, ale również o przygotowanie młodego człowieka do dorosłości, do życia w społeczeństwie, które w dużym stopniu kształtuje się w środowisku szkolnym.
Rozumiem obawy części rodziców i nauczycieli związane z powrotem do stacjonarnych zajęć w szkołach i placówkach oświatowych. Bezpieczeństwo uczniów, nauczycieli i innych pracowników oraz dyrektorów, a także rodziców – to nasz priorytet. Dlatego też przygotowaliśmy odpowiednie regulacje prawne, wytyczne i zalecenia, które w przypadku większego zagrożenia epidemicznego pozwolą na wprowadzenie adekwatnych do danej sytuacji działań i środków. Stworzyliśmy elastyczne rozwiązania, takie jak możliwość realizowania nauczania w trybie mieszanym lub zdalnym zarówno dla całej szkoły, jak i poszczególnych oddziałów. Umożliwiliśmy także dyrektorom wprowadzenie dodatkowych środków bezpieczeństwa na terenie danej placówki.
Stale współpracujemy z Ministerstwem Zdrowia oraz Głównym Inspektorem Sanitarnym i na bieżąco reagujemy na sytuację. Wspieramy dyrektorów i organy prowadzące w przygotowaniach do rozpoczęcia nowego roku szkolnego. Umożliwiamy dyrektorom zamówienie maseczek i płynów do dezynfekcji na potrzeby szkół. Przekażemy szkołom również termometry bezdotykowe. Środki te będą bezpłatnie dostarczane przez Ministerstwo Zdrowia.
Wszystkim nam zależy na bezpiecznym powrocie dzieci do szkół. Chcemy, aby uczyły się one razem z rówieśnikami, przy wsparciu ze strony nauczycieli i dyrektorów. Jestem przekonany, że wspólne, odpowiedzialne działania ograniczą ryzyko oraz pozwolą na funkcjonowanie szkół i placówek w tradycyjnej formule.
Nowy rok szkolny to, obok kwestii związanych z bezpieczeństwem, także nowe wyzwania edukacyjne i kierunki działania. Chcemy, aby nauka w szkole rozwijała umiejętności, które pozwolą młodym ludziom mierzyć się z wyzwaniami współczesnego świata. Stąd nacisk na kształtowanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności u uczniów. Ważnym elementem edukacji powinno być także stałe rozwijanie kompetencji cyfrowych, w tym bezpieczne i efektywne korzystanie
z nowych technologii.
Szkoła odgrywa niezwykle istotną rolę w wychowaniu młodego człowieka – uczy szacunku do własnej kultury, historii i języka ojczystego. Rok 2020 to rok wielu rocznic historycznych ważnych dla kształtowania polskiej tożsamości narodowej i pamięci zbiorowej. W maju świętowaliśmy 100. rocznicę urodzin Papieża Jana Pawła II, a w sierpniu – 100. rocznicę zwycięskiej Bitwy Warszawskiej. Wkrótce obchody podpisania porozumień sierpniowych i powstania NSZZ „Solidarność”, a także kolejna rocznica wybuchu II wojny światowej. Znajomość tych wydarzeń jest kluczowa zarówno dla patriotycznego wychowania młodego pokolenia, jak również dla lepszego i pełniejszego zrozumienia procesów, które dzieją się współcześnie. Chciałbym, aby te rocznice znalazły należne im miejsce w toku edukacji.
Nie możemy zapomnieć o wychowaniu uczniów nie tylko na dobrych obywateli, ale i po prostu dobrych ludzi. Kształtowanie właściwej postawy moralnej młodego pokolenia Polaków to także bardzo ważne zadanie szkoły.
U progu nowego roku szkolnego życzę wszystkim, aby był on spokojny i bezpieczny, a także obfitował w sukcesy edukacyjne oraz wychowawcze. Jestem przekonany, że wytrwałość w nauce i konsekwentne rozwijanie swoich talentów pozwoli uczniom osiągnąć jak najlepsze wyniki w nauce i w czerwcu przyszłego roku z dumą odebrać szkolne świadectwa.
Z wyrazami szacunku
Dariusz Piontkowski
Minister Edukacji Narodowej
listministraedukacjinarodowejzokazjirozpoczeciarokuszkolnego20202021wwersjiword
Wyprawka dla ucznia przedszkola na rok szkolny 2020/2021
Wyprawka dla ucznia przedszkola na rok szkolny 2020/2021
- Teczka tekturowa A4 zamykana na gumkę – 1 sztuka
- Farby plakatowe – minimum 8 kolorów
- Cienki i gruby pędzel
- Kubeczek „niekapek” do malowania
- Plastelina – 2 opakowania
- Klej w sztyfcie – 3 sztuki
- Kredki ołówkowe trójkątne lub okrągłe grube (np. Bambino : proszę by kredki nie znajdowały się w opakowaniu , najlepiej włożyć je do piórnika)
- Pastele – 1 małe opakowanie
- Kredki świecowe – 1 małe opakowanie
- Blok techniczny biały A4 – 2 sztuki
- Blok techniczny kolorowy A4 – 2 sztuki
- Blok techniczny biały A3 – 1 sztuka
- Blok techniczny kolorowy A3 – 1 sztuka
- Zeszyt w kratkę 16-kartkowy
- Piórnik mały, nierozkładany, najlepiej typu „saszetka” – wyposażenie: 2 ołówki, gumka, temperówka, nożyczki z zaokrąglonymi czubkami
- Koperty małe – 5 sztuk
ARTYKUŁY HIGIENICZNE
- Chusteczki higieniczne (100 sztuk) wyciągane z pudełka
- Mokre chusteczki – 1 opakowanie
- Ręczniczek bawełniany z zawieszką – podpisany
- Mydło w płynie (dolewka) – 1 sztuka
- Spodenki, bluzka, majtki, skarpetki – czyli ubrania „na zmianę” podpisane w worku (zostawiamy w szatni)
- Wygodne kapcie na zmianę – zapinane „na rzepy”
Wszystkie rzeczy muszą być podpisane
Pakiety edukacyjne (podręczniki) zostaną zamówione przez przedszkole. O szczegółach płatności zostaną Państwo poinformowani na zebraniu grupowym.
Zapraszam wszystkich Państwa na pierwsze zebranie, które odbędzie się 31.08.2020 o godzinie 16:30.
Plik do pobrania: